З настанням осені ситуація в молочній галузі України дещо змінилася. З одного боку, виробники фіксують зростання попиту, з іншого — ціни на молочну продукцію почали знову зростати. – ІНФАГРО
З вересня, з початком навчального року та першими похолоданнями, українці традиційно починають більше споживати молокопродуктів. Цей рік — не виняток, хоча приріст попиту не такий відчутний, як це було до початку повномасштабної війни. Тим не менш, виробники сиру і цільномолочної продукції повідомляють про деяке зростання продажів.
Разом із попитом зросли й ціни. У жовтні більшість виробників підвищили вартість своєї продукції в середньому на 5%. Востаннє ціни переглядали ще пів року тому, тож виробники пояснюють подорожчання зростанням витрат, зокрема через загальну інфляцію в країні — у серпні вона склала 13,2%.
До того ж, подорожчало і сире молоко — на 9% з середини літа. У переробній галузі прогнозують, що до кінця осені ціни на молочну продукцію можуть зрости ще щонайменше на 5%.
ІНФАГРО