США: Рекламну кампанію Wood Milk вимагають припинити

Рекламна кампанія Wood Milk, яку було запущено у квітні цього року Програмою просування “Chekoff fluid milk”, може бути припинена через скаргу некомерційної організації, яка вважає, що реклама була “незаконно схвалена” Міністерством сільського господарства США.

Кампанію «Wood Milk» із актрисою Обрі Плаза в головній ролі, було створено агентством  MilkPEP, яке свого часу розробило кампанію Got Milk?, що популяризувала вживання молока.  Кампанію було запущено у квітні як відгук на вказівки FDA щодо маркування, якими дозволяється використовувати слово «молоко» для молочних продуктів рослинного походження, якщо харчові відмінності між рослинним і справжнім молоком вказано на упаковці.

Генеральний директор MilkPEP, коментуючи ситуацію, сказав​: «Після нещодавніх вказівок FDA (Food and Drug Administration), згідно з якими рослинні альтернативи можна називати «молочними» за умови, що будь-які харчові відмінності між справжнім молоком і альтернативним буде чітко визначено, ми хотіли створити сатиричну рекламу, яка викликала б обговорення та висвітлила той факт, що багато людей не знають про поживну цінность напоїв, які вони вживають».

Це не переконало представників некомерційної організації, яка виступає за рослинну дієту та раніше рекомендувала виключити молочні продукти з дієтичних рекомендацій для американців. Вони вважають, що рекламою Wood Milk намагалися викликати «негативну реакцію» на рослинне молоко через  «зневажливу» рекламу, яка «висміює» рослинне молоко.  Організація вважає, що реклама порушує закони, які забороняють федеральним рекламним акціям сільського господарства зображувати продукцію в негативному світлі. На їх думку це «суперечить законам, які мають перешкоджати  сільськогосподарським підприємствам, тісно пов’язаним з Міністерством сільського господарства США, зневажливо відображувати сільськогосподарську продукцію, що продається конкурентами».

У скарзі зазначається: “Від імені своїх майже 1 мільйона членів і прихильників, включаючи 17 000 лікарів, а також інших медичних працівників та науковців, Комітет лікарів вимагає негайного відкликання та розслідування процесу схвалення цієї незаконної рекламної кампанії”.

Комітет вважає меседжі, які просуваються кампанією Wood Milk неправдивими, такими, що викривлюють факти про поживну цінність рослинного молока. Комітет вже подавав у 2005 році петицію до Міністерства сільського господарства США і тоді воно припинило дві рекламні кампанії: «Молочна дієта.  Схуднути» та «Три молочні продукти на день. Спалюйте більше жиру, худніть». Тоді Комітет лікарів продемонстрував, що ці рекламні заяви не підтверджуються наявними науковими дослідженнями і тепер теж очікує, що Міністерство сільського господарства США вживе суттєвих заходів, як це було в минулому.

Рекламні кампанії «Wood Milk» і «Got Milk?» фінансувалися урядовою програмою під назвою «Програма навчання переробників молока». Як пише Forbes: “Програма є дітищем гігантських промислових ферм. Ці величезні підприємства працюють на основі ефекту масштабу, тому їхній маркетинг просуває думку, що все молоко однакове, незалежно від того, звідки воно надходить, і все, що має значення – це те, чи ви «отримали молоко».

Це зовсім не те, чого хочуть дрібні молочні фермери. Малі фермери хочуть, щоб споживач думав про те, чи це молоко від місцевих фермерів, про те, як ці фермери ставляться до тварин і чи вони використовують екологічно відповідальні методи ведення господарства. Насправді дрібні фермери сподіваються, що споживач достатньо дбає про ці проблеми, щоб платити на кілька центів більше замість того, щоб купувати молоко, вироблене на гігантських індустріальних фермах”.

Подивитися відео реклами Wood Milk можна тут.

ІНФАГРО

Останні новини: