ЯЦЕК ВИРЖИКЕВИЧ, PR менеджер Hochland Polska: Попереду нас чекає подальше зростання цін

Forum Mleczarskie запитав Яцека Вижикевича, менеджера відділу зв’язків із громадськістю та маркетингу компанії Hochland Polska, про триваючу інфляцію в Польщі та Європі, а також про те, як зміни цін на сировину впливають на ціни готової продукції та, зрештою, на обсяг продажів продукції Hochland Polska.

  – Молочна галузь, як на внутрішньому ринку, так і на світовому, явно відчуває на собі вплив інфляції – відповів Яцек Виржикевич. – Війна в Україні, подорожчання газу та електроенергії, зростання ставок за кредитами та ймовірна наступна хвиля пандемії COVID-19 – усе це означає, що попереду нас чекає подальше зростання цін.

  – Збільшення витрат на сировину та енергію зараз впливає на більшість галузей.  Особливо помітні труднощі на ринку пакувальних матеріалів, а також різке зростання вартості газу та електроенергії.

  – Переробники молока змушені перекладати зростаючі витрати на молочну сировину та інші витрати, пов’язані з виробництвом, заробітною платою та логістикою, на покупців, а потім і на споживачів.  Інфляція може вплинути на те, як люди витрачають і заощаджують гроші, не кажучи вже про продукти, які вони купують.  У суспільствах завжди існували групи мінімалістичних цінностей, але останніми роками спостерігається тенденція перегляду людьми свого життєвого вибору і пріоритетів.

  – Зростання інфляції, зміна клімату, а також навички, отримані під час локдауну, можуть стати поштовхом для переведення такого ставлення в мейнстрім.  Все залежатиме від того, яке зростання цін буде прийнятним для споживача, коли він бачитиме продукти на полиці.  І це не тільки польський споживач, – зазначив менеджер з Hochland Polska.

  – Якщо споживач відвернеться від полиці і не буде купувати, то попит знизиться.  Швидше за зростання доходів зростання цін призводить до намагання споживачів заощадити, шукати акції і дешевших місця для покупки товарів.  Як це явище може вплинути на внутрішню торгівлю та рівень реалізації молочної продукції?  Нові, вищі ціни у майбутньому можуть обмежити бажання споживачів купувати і, як наслідок, уповільняться продажі в тому числі і молочних продуктів, – попереджає Яцек Виржикевич, менеджер із PR та маркетингу Hochland Polska.

forummleczarskie.pl

Останні новини: