У 2020 році Covid-19 збільшить продажі молока в Китаї на 1,6 млрд доларів

Згідно з прогнозами, продажі молока в Китаї в 2020 році складуть 26,9 млрд доларів, що на 1,6 млрд доларів більше, ніж прогнозувалося раніше до пандемії коронавірусу.

Згідно з даними аналітичної компанії GlobalData це означає збільшення очікуваних обсягів з 9,6 млрд кг до 10 млрд кг тільки в 2020 році, в першу чергу через занепокоєння про здоров’я, пов’язане з Covid-19.

Раніше GlobalData повідомляла, що річні продажі молока в Китаї, які оцінювалися в 24,2 мільярда доларів в 2019 році, до 2023 року поступово збільшаться до 29 мільярдів доларів.

Однак після змін, викликаних пандемією, прогнозована цифра зараз наближається до 31 мільярду доларів, з найбільшим стрибком продажів в 2020 році.

Останнє опитування споживачів, проведене GlobalData у вересні 2020 року, показало, що 47% китайських споживачів вважають себе «надзвичайно стурбованими» своїм здоров’ям, в той час як ще 52% заявили, що вони «досить» або «злегка стурбовані». Тільки 2% респондентів заявили, що вони зовсім не турбуються про своє здоров’я.

Райан Уіттакер, аналітик GlobalData, сказав: «Китай вклав значні кошти в модернізацію своєї молочної промисловості протягом останніх кількох років і офіційно просуває споживання молока на основі його користі для здоров’я. Холодильне обладнання стає все більш поширеним в Китаї, а це означає, що у сучасних споживачів з’явилося місце для зберігання молока і інших молочних продуктів. Молоко часто позиціонується як засіб збільшення кількості білка в раціоні і підтримки імунної системи організму. Звичайно, пандемія Covid-19 змусила китайських споживачів зосередитися на своєму здоров’ї, що викликало сплеск попиту».

«Не можна залишати поза увагою і вплив COVID-19 на приготування їжі в домашніх умовах. У Китаї під час ізоляції споживачі були змушені залишатися вдома і готувати набагато більше, ніж раніше, і при цьому їли поза домом  набагато менше, ніж раніше».

«Ясно, що молочна категорія товарів процвітає під час пандемії. Причиною, ймовірно, є зміна ставлення до здоров’я, підтримувана урядовими кампаніями на користь молочних продуктів».

ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com

Останні новини: