Число росіян, які кожен день ходять в найближчий магазин за продуктами, на тлі самоізоляції впало майже в три рази, показало дослідження платіжної системи “Мир”, яке є в розпорядженні РІА Новини.
Особисте опитування респондентів проводився шляхом анкетування, репрезентативна вибірка склала 1200 осіб.
Аналітики з’ясували, що більше половини опитаних (65%) як і раніше продовжують купувати продукти в найближчому супермаркеті. Виключно доставкою користуються лише 2% опитаних, 18% чергують похід в магазин і онлайн-замовлення.
“Зате частота походів в магазин різко скоротилася – число тих, хто ходить за продуктами щодня, впало майже в три рази, більшість опитаних намагається закуповуватися їжею і предметами першої необхідності на три дні (51%) або на тиждень (26%)”, – показало опитування.
З’ясувалося, що найменше ходить в супермаркет молодь – майже половина представників покоління Z (від 18 до 24 років), в той час як навіть серед пенсіонерів ця частка становить 61%. Зате літні люди виявилися запасливими – 17% з них заздалегідь закупилися їжею і предметами першої необхідності. В інших вікових групах це зробили лише 9%, розповіла керівник центру маркетингових досліджень платіжної системи “Мир” Ірина Лобанова.
Згідно з результатами опитування, 23% респондентів взагалі ніколи не користувалися сервісами доставки. З числа тих, хто раніше такими сервісами користувався, 34% сказали, що на самоізоляції стали частіше замовляти готову їжу, 48% – частіше замовляти продукти, 29% – частіше замовляти непродовольчі товари. Що стосується пріоритетного способу оплати, 32% респондентів зазначили, що з початком пандемії стали рідше користуватися готівкою, а ще 15% і зовсім відмовилися від паперових грошей.
“Найбільшими любителями доставки виявилися мілленіали (25-34 роки) – вони частіше, ніж будь-які інші вікові групи, користуються різними сервісами, навіть у порівнянні з ще більш технологічним поколінням Z. Цікаво і те, що сервіси доставки готової їжі у жінок більш популярні, ніж у чоловіків “, – зазначила Ірина Лобанова.
dairynews.ru