Серед молодих американців з ліберальними поглядами більше таких, що вважають себе веганами або вегетаріанцями, ніж у будь-якій іншій групі. Ці зміни помітні у порівнянні з даними досліджень 2012 року.
Незважаючи на широкий асортимент безм’ясних і безмолочних продуктів на ринку, лише 5% американців вважають себе вегетаріанцями, і лише 3% веганами, повідомляється у звіті Gallup.
Бренди все більше усвідомлюють споживчий попит на продукти без алергенів, в результаті чого на ринку зараз більше подібних продуктів, ніж будь-коли. Їжу та напої, що не містить глютену або безлактозні продукти можна зараз побачити в супермаркеті набагато частіше, ніж 20 років тому, і це означає зростання ринку альтернативних рослинних продуктів.
Але, згідно нещодавнього звіту Gallup, загалом кількість вегетаріанців та веганів у США з 1990-х років мало змінилася. У 1999 та 2001 роках 6% всіх американців ідентифікували себе як вегетаріанці, а в 2012 та 2018 роках – лише 5%. У 2012 році 2% американців ідентифікувалися як вегани, а в 2018 році – 3%.
Проте цифри стають дещо іншими, коли аналіз робиться з урахуванням віку та політичних поглядів. Дослідження Gallup виявило, що з 10 респондентів, що визначали себе як ліберали, один був вегетаріанцем, даючи відсоток 11%, а 5% були веганами. Лише 2% тих, хто вважав себе консерватором, повідомили, що вони вегетаріанці або вегани.
Найбільша концентрація вегетаріанців у віковій групі від 30 до 49 років (8%) та віковій групі 18-29 років (7%), а також у групі з річним доходом менше 30 тис. доларів (9%). Тільки 4% людей, які щорічно отримують понад 75 000 доларів, повідомили про приналежність до вегетаріанців.
За даними Gallup, у 2017 році продажі продуктів харчування промислового виробництва зросли на 8,1% та перевищили 3,1 млрд. дол. США. Молочні альтернативи промислового виробництва можуть скоро скласти до 40% всіх продажів напоїв у молочній категорії.
Зростання популярності альтернативних продуктів також призвело до того, що FDA минулого місяця оголосила, що вони планують “переглянути та модернізувати стандарти ідентифікації для молочних продуктів у США”.
FDA заявила, що слабкі обмеження по маркуванню можуть призвести до дезінформації та проблем з громадським здоров’ям. FDA закликала зацікавлені організації та громадськість надсилати пропозиції щодо розробки нової політики.
ІНФАГРО за матеріалом dairyreporter.com