Нове дослідження Euromonitor показало, що в молочній галузі зберігається економічна нестабільність.
У 2015 році роздрібні продажі переробників впали на 9% і в 2016 році аналогічний тренд зберігається. В основному продажі падали через ослаблення світових валют, таких як євро, фунти і рублі по відношенню до американського долара. У реальному вираженні споживачі не стали купувати або споживати менше молочних продуктів. Навпаки, Euromonitor зафіксував стабільність і приріст за даними показниками в 2015 році.
Зміцнів світовий тренд, орієнтований на здоровий спосіб життя. Молочні продукти, як вважають дослідники Euromonitor, не відчувають конкуренції з боку альтернативних молочних продуктів, навпаки, межі між ними стають розмитими і відбувається “зрощення” цих категорій, прикладом якого є недавно оголошена угода між Danone і WhiteWaves. До того ж, у зв’язку зі змінами у стилі життя, коли прийом їжі все частіше відбувається не вдома, споживачі переключаються на снеки. І тут молочна галузь почала складати конкуренцію виробникам традиційних снеків, розширюючи випуск молочних продуктів у цьому сегменті і позиціонуючи їх як здоровий перекус. Виробники снеків, в свою чергу, прагнуть підхопити тенденцію і розширити бізнес в сторону молочного напряму.
Світовий молочний ринок в обсягах продажів зростав від показника $474 млрд у 2011 році до $501 млрд у 2014. Однак в 2015 році продажі просіли до $454 млрд, а у 2016 до $452.
У рейтингу переробників за обсягом продажів на 1 місці з 2007 року перебуває група Danone. У 2016 році компанія не втратила свою позицію. FrieslandCampina з 8 місця піднялася на 7, група Unilever перемістилася на 8 рядок.
Рейтинг найбільших переробних підприємств у молочній галузі за обсягами продажів у роздрібній торгівлі виглядає наступним чином:
1. Group Danone
2. Groupe Lactalis
3. Nestle
4. Inner Mongolia Yili Industrial Group Co Ltd
5. China Mengniu Dairy
6. Arla Foods
7. Royal FrieslandCampina
8. Unilever
9. Yakult Honsha Co
10. Groupe Bel
11. Dean Foods
12. Kraft Foods
ІНФАГРО за матеріалами dairyreporter.com