Навколо придбання компанією Danone американської WhiteWave Foods не вщухають не тільки розмови, але й дискусії серед організацій, які слідкують за дотриманням регуляторних вимог.– ІНФАГРО
Керівник фінансового відділу Danone заявляє, що всі операції по завершенню угоди йдуть за планом і повинні завершитися до кінця року. WhiteWave Foods заявляє про помітне покращення своїх фінансових показників зразу після оголошення про угоду з покупки компанії міжнародним гігантом Danone: порівнюючи 2 квартал 2015 і 2016 року, дохід WhiteWave зріс на 14%, вартість акцій на 38%, а чистий дохід на 41%.
У той же час, The Cornucopia Institute, організація, що аналізує наслідки подібних угод для ринку і виконання відповідних регуляторних вимог, висловила свої заперечення та занепокоєння стосовно появи на ринку органічних продуктів монополіста. Зараз американський ринок органічних продуктів, в основному, складається з малих та середніх виробників і поява Danone, фактично, означатиме монополізацію ринку і кінець конкуренції.
Але, схоже, що цю $ 12,5 мільярдну угоду все ж буде завершено за кілька місяців. Як тільки акціонери WhiteWave висловлять згоду та будуть узгоджені митні та регуляторні питання, на ринку органічної продукції США, який переживає сильний підйом, з’явиться новий великий гравець.
В США компанія Danone найбільш відома своїм брендом Dannon, але загалом, частка компанії на ринку країни невелика у порівнянні з Європою.
ІНФАГРО