Підміна дилером сухого молока призвела до втрати $ 48 млн прибутку

china-babyКитайський партнер Fonterra, компанія Beingmate, заявила, що із-за випадку підміни сухого молока для дитячого харчування, про який стало відомо, компанія може втратити у першому кварталі фінансового року $ 48 млн прибутку.

Раніше компанія прогнозувала зростання прибутку на $ 21 млн за той же період.

У березні минулого року Fonterra інвестувала в Beingmate $ 700 млн, отримавши частку 18,8%.

На даний час єдиним продуктом формули дитячого харчування Fonterra, який вона продає через Beingmate, є продукт Anmum, що виробляється у Новій Зеландії. Але Fonterra зараз закінчує процедури погодження з урядами Китаю та Австралії для виробництва формули на своєму заводі в Австралії. За прогнозами Євромонітор, відміна політики “однієї дитини” призведе до зростання продажів формули дитячого харчування в Китаї з $ 19 млрд у минулому році до більш ніж $ 50 млрд у 2020. Fonterra заявляє про свої наміри зміцнювати співробітництво з Китаєм. Ринок дитячого харчування в Китаї залишається сильним: у травні цього року відносно травня минулого, продажі дитячої формули зросли на 47 відсотків.

Нещодавно Shanghai Daily повідомила, що авторизований дилер Beingmate виявився причетним до махінацій з перепакуванням молочного порошку для продажу його як більш дорогого.

У вересні минулого року поліція виявила понад 20000 порожніх контейнерів марок Beingmate і Abbot Laboratories і 65000 комплектів маркувальних матеріалів. Дилер купував дешевший варіант дитячої формули Beingmate, а потім упаковував його в підроблені контейнери більш дорогого продукту цієї ж компанії.

Керівник слідчої групи з безпечності харчових продуктів офісу Державної ради, повідомив, що шахраї таким чином продали 11000 контейнерів і заробили $ 340000.

Продукт, який поставляли таким чином замість замовленого, був безпечним і відповідав національним стандартам, хоча вміст кальцію був нижчим, ніж виробник обіцяв споживачам.

ІНФАГРО за матеріалами новозеландських інформаційних джерел

Останні новини: