Створення транспортного коридору Іран – Азербайджан – Грузія – Чорне море – Румунія – Молдова – ЄС обговорювалося в Констанці. Підписано відповідний протокол, повідомляє Центр транспортних стратегій.
Залізниця Молдови (ЗМ) має намір стати частиною нового транзитного коридору Іран-ЄС. Відповідний протокол був підписаний керівництвом держпідприємства на нараді в Констанці за участю представників залізничних і морських адміністрацій Грузії, Азербайджану, Румунії та Молдови. Про це повідомляє РЖД-Партнер з посиланням на інформацію ДП “Залізниця Молдови”.
На зустрічі обговорювалося питання створення коридору Іран – Азербайджан – Грузія – Чорне море – Румунія – Молдова – ЄС.
Особливістю нового коридору є використання морського порту Джурджулешти – єдиної точки виходу Молдови на ринок морських перевезень.
Цей молдавський порт, що дислокується в дельті Дунаю, є конкурентом українських дельтових портів – перш за все, розташованого по сусідству Ренійського морпорту, який втрачає завантаження. За підсумками першого кварталу 2016 року вантажопереробка Ренійського порту знизилася більш ніж на 40%.
Залізниця Молдови має намір отримувати вантажі, що надходять по воді, по ділянці коридору, що з’єднує порти Констанца (Румунія) і Джурджулешти. При цьому буде використовуватися прямий вихід румунського порту в дельту Дунаю. За оцінкою ЗМ, новий коридор за участю Молдови може скоротити час транспортування іранських вантажів до ЄС до 2 тижнів.