Молочний бізнес – 2017

                             

X Всеукраїнська конференція з міжнародною участю

30 листопада 2017

Прем’єр готель Русь, Київ, Україна

Організатори: Інфагро, Спілка молочних підприємств України

Доповідачі конференції:

Щорічна конференція МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС – це майданчик для ефективного спілкування провідних операторів молочного сектору, можливість отримати ексклюзивні аналітичні матеріали по молочному ринку України та світу та визначитися з розробкою власних довгострокових бізнес-стратегій.

Вже десятий рік поспіль незмінно в кінці осені українські та закордонні учасники молочного бізнесу зберуться на конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС. Така зустріч для більшості з них вже стала доброю традицією. Це підведення підсумків року, побудова планів на майбутнє і можливість звичайного людського спілкування з колегами не по телефону. Організатори конференції намагаються створити для цього максимально сприятливі  умови. Учасники почують доповіді провідних експертів молочного ринку України та світу, отримають нові поради та ідеї для розвитку власного молочного бізнесу.

Цього року у фокусі конференції наступні питання:

МОЛОЧНА ІНДУСТРІЯ УКРАЇНИ ТА СВІТУ

В рамках сесії будуть озвучені основні тенденції молочної галузі України та світового молочного ринку.

В молочній індустрії України та світу в поточному році відбулося подолання багатьох кризових явищ. В Україні  знизилися темпи падіння виробництва молока та зросла пропозиція якісної сировини і ціни на неї. Ефективні сільносппідприємства знову мають високі прибутки. Значно виріс молочний експорт. Помітно зміцнилися ціни на молочні продукти. Проте залишається низькою платоспроможність українців. Споживання молочних продуктів продовжує скорочуватися. Великою проблемою є дефіцит сировини. Остаточно не оговтались від втрати російського ринку збуту експортери.

Про успіхи, проблеми і перспективи розвитку вітчизняної молочної галузі традиційно розповість очільник Спілки молочних підприємств України та урядові високопосадовці.

В поточному році на світових ринках відновився попит на молочні продукти. На фоні негативного тренду двох попередніх років  припинилося нарощування виробництва молока провідними регіонами світу і суттєво зросли ціни на молокопродукти. На окремі товарні позиції (зокрема на масло) вони сягнули рекордних висот. У той же час величезні інтервенційні запаси сухого молока в ЄС стримують загальну тенденцію зростання цін.

Значно змінились в останні роки вектори світової торгівлі молокопродуктами, в тому числі і з причини продовольчого ембарго Росії.

Для доповідей по світових тенденціях залучені всесвітньо відомі європейські аналітики, експерти з сусідніх держав: Нідерландів, Польщі, Білорусії, Росії, а також з Казахстану, який зараз є одним з найбільших імпортерів українських молокопродуктів.

НЕОБХІДНІСТЬ ЗМІН – МАРКЕТИНГОВИХ, ТЕХНОЛОГІЧНИХ, РЕГУЛЯТОРНИХ

У зв’язку з евроінтеграційними реформами в українському законодавстві і регуляторній політиці, за останні роки відбулось багато змін. Зокрема, є позитивні зрушення в контролі безпечності молочної продукції. Після довгого періоду гармонізації українського законодавства з правилами ЄС, налагоджуються і скоро повноцінно запрацюють інструменти, які отримала для виконання своїх контролюючих функцій Держпродспоживслужба України. Відмінено державне регулювання цін на молоко.

Але є і негативні зміни, особливо у державній фінансової підтримці галузі. Наприклад, у  сільськогосподарських вироб- ників Уряд забрав пільги по сплаті ПДВ, пообіцявши компенсувати втрати прямими дотаціями, але на практиці ці бюджетні субсидії виявились мізерними. Є велика проблема з компенсаціями витрат на будівництво і реконструкцію ферм та процентних ставок по кредитах.

Необхідно терміново змінювати відношення чиновників до галузі, інакше, скорочуючи виробництво молока, Україна досить скоро перетвориться в його нетто-імпортера.

Дуже багато уваги в Україні приділяється питанню фальсифікації у виробництві молочних продуктів. Так, фальсифікація є, але її масштаби не більші, ніж в інших секторах харчової промисловості.  Тому надто висока увага до проблеми ряду асоціацій та медіа не завжди виправдана. Часто вони «підливають фальсифікованого масла у вогонь», що підриває репутацію добропорядних виробників молокопродуктів, яких в Україні абсолютна більшість.

Поточні позитивні ринкові зміни діють на молочну галузь дещо заспокійливо, і багато хто з переробників знову відкладає заходи, які є нагальними для більшості підприємств: оновлення технологій, встановлення сучасного обладнання, перегляд схем менеджменту та маркетингу.  Після тривалої кризи сьогодні просто необхідні кардинальні зміни у веденні бізнесу, зараз час для відновлення інвестицій.

Про зазначені вище проблеми та можливі шляхи їх вирішення на конференції розкажуть знані  вітчизняні експерти та пред- ставники влади та Уряду.

МОЛОКОПЕРЕРОБКА  – ЗАЛЕЖНІСТЬ  ВІД ВИРОБНИКІВ МОЛОКА І ТОРГІВЛІ

В Україні між переробниками молока, його виробниками і торговими структурами завжди існував конфлікт інтересів. Виробники молока постійно заявляють, що через низьку закупівельну ціну вони змушені працювати без прибутків. Переробники жаліються на несприятливу ринкову кон’юнктуру, на драконівські умови торгових мереж, на відсутність належного попиту з боку імпортерів. Торгові мережі нарікають на стабільне збільшення цін постачальниками молочних продуктів та низьку платоспроможність споживачів.

Але цей ланцюжок нерозривний. Не може існувати сільськогосподарський виробник без переробника, а переробник без виробника молока і торгівлі.  Проблеми у відносинах всіх операторів ринку є, і вони завжди будуть, але можна їх певним чином зменшити. Потрібно вчитися домовлятися знаходити компроміси, бо головними є не проблеми, а споживач готової молочної продукції.

Про це на заході будуть дискутувати виробники молока і молочних продуктів та представники торгівлі.

Запрошуємо на МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС-2017!

Останні новини: