XVII Всеукраїнська конференція з міжнародною участю
МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС
11 грудня 2025
Київ, Премʼєр готель Русь
Організатори: Інфагро, Спілка молочних підприємств України
Шановні колеги, постійні та потенційні делегати конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС!
Вже 17 рік поспіль і четвертий з початку повномасштабної війни росії проти України, плануємо восени 2025 року провести конференцію МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС, де традиційно зустрічаються представники підприємств молочної галузі, компаній та організацій, що постачають переробникам молока технології, обладнання та інгредієнти, українські та зарубіжні експерти, а також представники уряду.
Мета заходу – пошук шляхів вирішення маси старих і нових проблем молочної галузі. Це завдання, яке, з урахуванням війни в країні та глобальних геополітичних та економічних змін, потребує нових підходів.
Проблеми, спричинені війною, і не тільки, потребують нагального вирішення вже зараз. Їх потрібно чітко окреслити і об’єднати зусилля для результативних дій.
Війна раніше чи трохи пізніше закінчиться, звичайно ж, Перемогою України. Тому вже зараз потрібне чітке розуміння векторів подальшого розвитку молочної галузі в процесі вступу країни до ЄС та після набуття повноцінного членства в спільноті.
На конференції будемо говорити про наступне:
- Стан молочної галузі на четвертому році війни. Як вдалося утримати виробництво та зміцнити торговельні звʼязки і які найближчі перспективи
- Що заважає врегулювати відносини виробників, переробників і торгівлі
- Чи зможуть українські молочники врешті перейти до довгострокових договорів про закупівлю молока
- Євроінтеграція української молочної галузі: виклики, вигоди і загрози. Партнери і противники в ЄС
- Інвестиції під час війни – хто ризикує та розвивається, які можливості для модернізації виробництва та зміцнення стабільності компаній
- Залучення фінансування для модернізації підприємств. Успішні нестандартні підходи
- Тенденції внутрішнього ринку молокопродуктів: що виробляти, як продавати, які зміни відбулися у вподобаннях споживача воєнного часу
- Світовий ринок молокопродуктів. Як орієнтуватися у змінах на ринку українським експортерам
- Імпортна молочна продукція на українському ринку – загроза чи стимул до інновацій
- Диверсифікація молочного експорту – важка, але необхідна робота. Вплив політики на міжнародну торгівлю
Про це та інше буде йти мова на конференції МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС. Крім того, цей захід – давня традиція щорічної зустрічі молочників для корисного та приємного спілкування.
Запрошуємо приєднатися до учасників конференції: