У Білорусі в сьомий раз вибрали найкращі продовольчі бренди. Переможців визначили шляхом народного голосування в рамках Премії споживчого визнання «Народна марка».
Гран-прі продовольчих товарів в черговий раз завоювала продукція компанії «Савушкін продукт», яка перемогла також у шести основних категоріях: традиційні молочні продукти, йогурти, сиркові десерти, тверді сири, сирні сири і плавлені.
Народне голосування тривало близько місяця. Організатори премії поширили близько 2 млн анкет і опитали майже 3 тисячі людей в усіх регіонах країни. Питання не містили варіантів відповідей – респонденти самі без підказок згадували і називали свої улюблені торгові марки.
Найулюбленішим серед всіх виробників продуктів харчування білоруси назвали «Савушкін продукт», який з величезним відривом – більш ніж в п’ять разів – обійшов інші торгові марки, представлені на ринку країни, отримавши майже 22% голосів. Продукцію компанії вибрав кожен п’ятий учасник голосування.
У число популярних і шанованих також увійшли виробники шоколаду, цукерок, борошна, рибних виробів і курчат-бройлерів.
Крім Гран-прі, найкращі продукти харчування вибирали також по 61 категорії. «Савушкін продукт» став абсолютним лідером, перемігши в шести основних категоріях молочних продуктів.
Так, в номінації «Традиційні молочні продукти» за продукцію компанії віддали голоси 39,5% респондентів. Йогурти «Савушкіна» вибрали більше половини тих, хто проголосував – 57%. Тверді сири брестського виробника, що випускається під брендом «Брест-Литовський», набрали більше 42% голосів опитаних. Плавлені сири, молочні та сирні десерти володаря гран-прі також здобули перемогу більш ніж з дворазовим відривом від найближчих конкурентів.
Творожний сир з Бреста названий кращим на престижному конкурсі в Росії
На ринок творожних сирів «Савушкін продукт» вийшов в 2019 році, випустивши два види сиру в даній категорії. Але це не завадило швидко завоювати любов споживачів, отримавши 53,93% голосів учасників опитування.
«Народна марка» – це єдиний білоруський конкурс, де немає професійного журі, а споживачі самі вибирають своїх фаворитів серед виробників. Свої ж голоси вони віддають тим, кому довіряють і кого можуть рекомендувати своїм близьким.