Молочний бізнес — 2012

V Всеукраїнська конференція з міжнародною участю

1 листопада 2012

в рамках міжнародної виставки «WorldFood Ukraine» 
Міжнародний виставковий центр, Київ, Україна

 

Організатори: Інфагро, Спілка молочних підприємств України

П’ятий рік поспіль проходять щорічні збори представників молочної галузі України, які організовують аналітичне агентство Інфагро та Спілка молокопереробних підприємств України. Цього року конференція МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС відбулася 1 листопада у Міжнародному виставковому центрі в рамках виставки WorldFood Ukraine. Понад 100 компаній делегували на захід 160 учасників.

Вперше за час проведення цього представницького форуму, оцінюючи стан галузі, всі доповідачі відзначили позитивні зрушення у забезпеченні переробників сировиною. При цьому особливо приємним є нарощування виробництва молока сільськогосподарськими підприємствами, а також зростання кількості великотоварних ферм і збільшення частки молока екстра і першого сорту в загальній пропозиції.

Заступник Міністра аграрної політики Олександр Сень, директор Департаменту тваринництва Мінагрополітики Андрій Гетя, голова Ради директорів Спілки молочних підприємств Вадим Чагаровський і президент Української аграрної конфедерації Леонід Козаченко в своїх презентаціях показали повну картину стану галузі – від тенденцій розвитку сектору виробництва молока до характеристики процесів консолідації молочного бізнесу і оцінки політики торгівлі, а також конкуренції вітчизняної продукції з зарубіжною, яка активно імпортується в Україну. У доповіді Андрія Беспятова, президента CFA України, була дано вичерпну інформацію про те, як виглядають компанії молочного сектору України на міжнародних фінансових біржах і якими можуть бути перспективи.

Особливістю цьогорічної конференції була особлива увага до досвіду створення та розвитку молочних кооперативів. Цю тему блискуче представили Едуард Шульга, заступник директора з операційної роботи компанії Мілкіленд Україна, спонсора заходу, і Клаас Йохан Осінга, радник з політичних питань LTO – об’єднання фермерів Голландії. Теми сировини стосувалися також доповіді Лутца Рейпріха, менеджера департаменту FOOD німецької компанії-спонсора Bartec Benke, який представив делегатам новітню розробку аналізатора молока з широкими технічними можливостями, і Сергія Бикова, члена Ради директорів Української молочної компанії, який представив порівняльний аналіз економіки будівництва великотоварних ферм в Україні і США.

Сергій Макаренко, директор зі зв’язків з громадськістю та органами влади PepsiCo Ukraine, представник Генерального спонсора конференції – PepsiCo Ukraine / Вімм-Білль-Данн Україна, у своїй презентації наголосив на необхідності об’єднання зусиль професійних громадських об’єднань і молокопереробних підприємств для посилення виховання в українських споживачів звички до здорового харчування та надання їм об’єктивної, а не безвідповідально спотвореної інформації про молокопродукти. Сергій Макаренко запевнив, що компанія PepsiCo Ukraine буде підтримувати всі форми співпраці, що сприяють поширенню правдивої інформації про якісні молокопродукти.Така позиція є частиною загальної стратегії компанії.

Активну участь в конференції також взяли компанії-спонсори «Молочний альянс» і «Люстдорф», які є лідерами української молочної галузі і в даний час активно розвивають напрямок дитячого харчування. Спікер від «Молочного альянсу» Наталія Васильєва презентувала абсолютно новий завод, який почав днями випускати продукцію ТМ «Яготинське для дітей».

Цікавими були доповіді гостей конференції з найближчих країн – Росії та Білорусі. Олег Димар, заступник директора з наукової роботи РУП Інституту м’ясомолочної промисловості, показав, що цікаво можна висвітлювати не тільки теми економіки молочного виробництва і продажів, але і суто технічні питання, особливо коли це стосується введення інновацій. Важливість технологічного удосконалення також зазначив у своїй доповіді представник компанії «Тетра Пак».

Ну і, звичайно, якщо розуміння деяких специфічних тем презентацій вимагало певної професійної підготовки, то все, що стосувалося споживання молочних продуктів, було зрозуміло всім. Саме на зміни в поведінці та вподобаннях українських споживачів, що відзначаються останнім часом дослідниками, зосередили свою увагу Марина Костроміна, провідний менеджер відділу постійних і медіа-досліджень TNS Global, і Наталя Фесюн, директор із зовнішніх зв’язків Bel Shostka Ukraine. А особливості просування молочних продуктів в торгові мережі професійно розкрив директор Департаменту Міністерства економічного розвитку і торгівлі України Ігор Гарбарук.

Дегустації сиру і цільномолочної продукції, які підготували і провели для делегатів PepsiCo Ukraine | Вімм-Білль-Данн Україна і Мілкіленд Україна, внесли приємну різноманітність і прикрасили хід конференції.

Конференція МОЛОЧНИЙ БЫЗНЕС – 2012 вчергове стала місцем зустрічі професіоналів молочної галузі. Делегати змогли обмінятися думками з колегами, відчути зміни і ознайомитися з тенденціями розвитку галузі. Ті з іноземних делегатів, які вперше брали участь в конференції, відзначали, що для отримання такої інформації варто було приїхати здалеку. Крім того, їх вразила дружня атмосфера, що панує в професійному середовищі українських переробників молока.

Організатори висловлюють щиру подяку за підтримку та участь спонсорам конференції, доповідачам і всім делегатам.

Бажаємо успіху і запрошуємо на конференцію МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС – 2013!

Оснанні новини: