Молочний бізнес — 2008

I Всеукраїнська конференція з міжнародною участю

19 березня 2008

В рамках Міжнародної спеціалізованої виставки

«Світ морозива та холоду» та «Молочна і м’ясна індустрія ХХІ століття»

Міжнародний виставковий центр, Київ, Україна

 

Організатори: Інфагро, Спілка молочних підприємств України,

асоціація «Морозиво і заморожені продукти»

У березні проводяться всі спеціалізовані виставки України в молочній галузі, у березні починається новий молочний сезон, до березня цього року Україна стане членом СОТ, у березні оператори ринку приймають остаточні рішення по веденню бізнесу в майбутньому маркетинговому році. Саме тому організаторами прийнято рішення провести конференцію МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС у березні.

Учасники заходу отримають максимум інформації з найактуальніших питань:

Кардинальні зміни ситуації на світових ринках молокопродуктів 

У 2007 році на світових ринках ціни на молочні продукти дуже швидко і суттєво зросли. Україна, залишаючись у числі провідних світових експортерів, отримала від цього хорошу вигоду. Чи буде і надалі ситуація на світових ринках сприятливою для України?

Стан і перспективи розвитку молочного бізнесу в Україні 

В країні відзначається стабільне збільшення виробництва молокопродуктів. Інтерес до молочного бізнесу стає дедалі більшим. Не припиняється процес укрупнення операторів ринку. Інвестори готові вкладати гроші в галузь. Але, на жаль, далеко не всі сьогоднішні учасники ринку бачать перспективу подальшого успішного розвитку свого бізнесу.

Майбутнє молочної галузі України після вступу до СОТ 

Дуже скоро Україна стане членом СОТ. Добре це чи погано? Більшість учасників українського ринку ще не усвідомили всі позитивні і негативні сторони від такого членства. Фахівці спробують розповісти як потрібно себе поводити українським виробникам молокопродуктів, щоб утриматися на ринку і отримувати вигоду після вступу країни до СОТ.

Коли і як буде вирішено проблему дефіциту якісної сировини

У 2007 році виробництво молока в Україні знизилося більш ніж на мільйон тонн. Чи будуть і далі знижуватися надої молока, чи запрацює програма розвитку українського молочного тваринництва, чи можна вірити обіцянкам уряду країни? На ці запитання дадуть відповіді представники Мінагрополітики та фахівці тваринницької галузі.

Кон’юнктура українського ринку молокопродуктів і перспективні напрямки в молочній галузі

В Україні стабільно зростає споживання практично всіх молокопродуктів, але при цьому постійне збільшення випуску відмічається тільки у категорії продукції з незбираного молока. Відновилося зростання виробництва сирів після кризового 2006 року. Зріс інтерес до випуску сухого молока і сироватки. Істотно знизилися виробництво і експорт вершкового масла і казеїну. Чи збережеться намічена тенденція розвитку ринків в перспективі? На це питання дадуть відповідь провідні виробники молокопродуктів і експерти.

Технологічні нововведення і сучасні рішення для молочної промисловості України 

Як зробити якісну продукцію з вітчизняної молочної сировини? Як збільшити обсяги виробництва і знизити собівартість вироблених молокопродуктів? Як зробити конкурентоспроможний продукт? Шляхи вирішення цих проблем вкажуть фахівці провідних компаній-партнерів молочної галузі і представники галузевої науки.

 

Оснанні новини: