Статті

Дослідження КМІС про право громадян вільно розпоряджатися своєю землею

З 30 листопада по 14 грудня 2018 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів власне всеукраїнське опитування громадської думки про право громадян вільно розпоряджатися своєю землею.

Подробнее >>

Молочні кооперативи – для кого і коли

У розмовах про створення молочних кооперативів, хто б їх не вів, причиною їх слабкої популярності в Україні найчастіше називають недолуге законодавство щодо створення цих об’єднань. Інколи виникає враження, що якби не це, то молочні кооперативи у нас би давно вже процвітали.

Подробнее >>

Європейські стандарти якості молока від Мінагропроду: на українців чекає підвищення цін

Міністерство аграрної політики та продовольства України здійснило ще одну спробу привести вітчизняні стандарти якості молока до європейських, як це передбачено угодою про асоціацію з ЄС.

Подробнее >>

Клуб Сиру і КОМО: сирний бізнес за новою стратегією

Український ринок сиру за останніх чотири роки зазнав значних змін. З початком санкцій  українські сировари, які роками орієнтувалися на російський ринок та відправляли туди  більш ніж 80% виробленої продукції, були змушені шукати нові можливості збуту.

Подробнее >>

Надлишок молока створює проблеми у молочній промисловості

За останні чотири роки випуск молока в Індії зростав більш ніж на 6% щороку. Цей факт, у поєднанні зі зниженням світових цін на сухе знежирене молоко, є викликом для аграрної галузі країни.

Подробнее >>

Найбільше вегетаріанців та веганів серед молодих американців з ліберальними поглядами

Серед молодих американців з ліберальними поглядами більше таких, що вважають себе веганами або вегетаріанцями, ніж у будь-якій іншій групі. Ці зміни помітні у порівнянні з даними досліджень 2012 року.

Подробнее >>

Кооперативи все ще домінують … але й стикаються з певними викликами

Молочна галузь наслідує інші галузі з точки зору консолідації промисловості через масштабні придбання. Це не означає, що у молочному секторі не відбувається злиття і поглинання – це лише означає, що придбання молочних компаній, як правило, обмежені за своїм розміром та фінансовими наслідками.

Подробнее >>