Інфагро: Плануючи початок виробництва “Ідеаль Немолоко”, чи обговорювалася в компанії загроза того, що це може негативно вплинути на імідж компанії Люстдорф, яка відома якістю своїх молочних продуктів? Чи навпаки, ви вважали, що випуск немолочного продукту саме молочною компанією допоможе у просуванні продукту, альтернативному молочним? Цікавий хід Ваших думок.
Звичайно, формуючи стратегію виходу нової продукції на ринок ми обговорюємо всі можливі загрози, які можуть виникнути. Але головним для нас завжди є забезпечення споживачів якісною продукцією. Що б ми нове не виготовляли, все має бути неодмінно якісним.
Ми не можемо стояти на місці, маємо рухатись в ногу з часом, встигати за вподобаннями наших споживачів і підхоплювати нові тренди. Як і за кордоном, у нас в Україні є споживачі, які з різних причин не споживають молочні продукти. Є й такі, хто просто любить пробувати новинки, експериментувати. Саме для таких споживачів ми вирішили запропонувати якісну вітчизняну продукцію рослинного походження, таким чином збільшивши можливості вибору. Тепер до споживачів молочної продукції нашої компанії додалися і любителі новинок, і ті, хто з різних причин не може вживати звичайне молоко.
Інфагро: Пройшов вже деякий час з початку випуску “Ідеаль Немолоко”. Чи виправдалися сподівання по продажах? Чи планується розширення лінійки?
На даний момент споживач ще активно знайомиться з продуктом, пробує його і потрошку включає у свій раціон. Нам поки що важко говорити про обсяг можливих майбутніх продажів. Але те, що ми бачимо вже зараз – українці позитивно сприйняли нашу сміливу пропозицію, з цікавістю пробують новий продукт, а також задають багато запитань. Нам це подобається і надихає на нові проекти у цьому напрямі.
Інфагро: Як Ви відноситеся до ідеї відмежування на торгових полицях натуральних молочних продуктів від молоковмісних і продуктів, альтернативних молочним? Як Ви вважаєте, у разі якщо з’явиться чітка законодавча вимога розмежовувати на полиці молочні продукти і продукти, що містять рослинний жир, чи можуть рослинні альтернативи молока опинитися взагалі не в молочному відділі, а на полиці з соками?
На мою думку, в даному випадку розділення не стосується саме даної категорії – продукту, альтернативному молочним. В “Ідеаль Немолоко” немає жодної краплі молока. Це не молочний продукт, і він не підпадає під дію закону, що регулює те, що стосується молока та молоковмісних продуктів.
Зараз “Ідеаль Немолоко” продається в молочних відділах, в групі подібних продуктів рослинного походження. Я думаю, що так само як і зараз, для них при розділенні на молочні/молоковмісні в торгових мережах буде виділено спеціальне місце.
Стосовно ж натуральності, то як молочні продукти, так і продукти рослинні є натуральними, просто перші зроблені на основі молока, а другі – виключно з рослинних інгредієнтів. Головне, щоб споживач розумів який продукт він хоче придбати і був упевнений в його якості. Люстдорф гарантує якість всієї своєї продукції, на якій би полиці вона не стояла.