МАРИНА КОСТРОМІНА, директор по роботі з кліентами KANTAR TNS: про зміни в рекламі молочної продукції

2018 рік приніс багато перемог виробникам молочної продукції. Зрозуміло, всіх цікавить яким був внесок рекламної стратегії брендів у цей успіх. Я переконана, що не рекламою єдиною можна перемогти конкурентів на такому непростому ринку як молочний. Однак, проаналізувавши цифри і показники, варто відзначити, що роль промокампаній була величезною.

У порівнянні з 2014-2015 інвестиції в телевізійну рекламу в 2018 році потроїлися. Пряма реклама молочки на телебаченні в 2018 році зібрала рекордні рейтинги. На ТБ повернулися бренди, яких ми давно там не бачили. Більш того, крім кількісних показників, 2018 рік був унікальний і появою якісних змін. Молочний ринок дивував новим і свіжими креативом, який драйвив весь ринок і спрацьовував не тільки на відмежування від конкурентів, але і на розширення категорії. Ми, як дослідники, отримували величезне задоволення від тих ідей і роликів, які ми тестували. А частка проектів з ефективності реклами у 2018 році була чималою.

Слід зазначити і діджитал прорив в рекламі молочних продуктів. У цій сфері було також багато оригінальних рішень, спрямованих на певні точкові завдання. Так, наприклад, в грудні 2018 практично кожен третій інтернет користувач бачив рекламу молочної продукції в мережі. Плани виробників молочки з просування в інтернеті на цей рік величезні, і я впевнена, через рік цый темі можна буде присвятити не одну статтю.

Як же відповідає на цю активність споживач? Скоріш за все, реакцію можна описати як вдячну. Ми опитували людей, що відповідають за покупку харчових продуктів в сім’ї, і відзначаємо, що починаючи з 2017 року на 7% зменшилася частка тих, хто перемикає телевізор або радіоприймач на інший канал, коли починається реклама. Більше половини цієї цільової аудиторії стверджує, що дивляться рекламу, щоб знати про новинки на ринку і частка цих людей приростає щороку, починаючи з 2017. Поступово зростає і позитивне ставлення до реклами. Також слід зазначити декларативне зростання довіри до реклами на таких носіях як ТВ та інтернет серед покупців харчових продуктів:

Телевізійна реклама                    15% (2016), 17% (2017), 22% (2018)

Реклама в Інтернеті                      7% (2016), 10% (2017), 12% (2018)

У 2019 очікується вихід на ринок  нових для України молочних продуктів, який очевидно буде супроводжуватися рекламною підтримкою. Тому, думаю, ми побачимо багато оригінальних і цікавих рекламних підходів, які сприятимуть подальшому розвитку молочних брендів.

Останні новини: