Які проблеми обговорюють на Молочному форумі в РФ

Виступаючи сьогодні на V Міжнародному агропромисловому молочному форумі, Марина Петрова, генеральний директор «Petrova Five Consulting», торкнулася теми молочного фальсифікату, якого за даними РСПН на ринку РФ 10%.

На її думку, деякі заходи, які можуть допомогти ринку побороти це явище, це контроль, істотні штрафи і доступність молочних продуктів. Причому всіх цих заходів потрібно вживати разом, окремо нічого не спрацює.

Крім того, вона зазначила, що часта (раз на два роки) зміна правил маркування призводить до того, що навіть великі виробники можуть не витримати і ненавмисно щось упустити, додати новий інгредієнт і потрапити до лав фальсифікаторів. Марина Петрова також заявила, що слід мати чіткі правила маркування і термінологію.

Вона зазначила як ефективний метод освіти споживачів співпрацю із засобами масової інформації, якої підприємства зараз намагаються уникати. Вона вважає, що через півроку спільної зі ЗМІ просвітницької роботи “всі споживачі будуть знати, що таке молоковмісні і сироподібні продукти, знатимуть в чому відмінності і як купити нормальне молоко”.

Цю ж тему підтримала Марія Жебіт, головний редактор Milknews, яка зазначила, що молочні підприємства не об’єднані в просуванні своєї продукції, кожен бренд вкладається в рекламу себе, а не всієї категорії в цілому. Не береться до уваги те, що від спільних зусиль виросте споживання і від цього всі тільки виграють. Боротися з упередженими публікаціями та іншими медіа матеріалами щодо молока і молочних продуктів теж ніхто не хоче: потрібні юристи, дослідження, спростування. Фінансувати цю діяльність ніхто з молочників не бажає, а скромними засобами НКО (некомерційна організація) важко протистояти телевізійним фільмам і передачам, для участі в яких залучають самозваних експертів.

За матеріалами Milknews

Останні новини: