Глобальний попит на кефір знаходиться на підйомі

Соціальні мережі і чіткий споживчий попит посприяли створенню компанією нової лінії кефірної культури компанією DuPont, яка тепер має готовий ринок, і цей ринок може виявитися великим.

Чиказька Lifeway Kefir – надихаючий приклад для багатьох компаній в регіоні, пояснила Паола Бурлегат, керівник служби маркетингу молочної продукції DuPont N&H в Південній Америці. Велика частина кефіру в Бразилії щодня виробляється вдома, причому із зерен кефіру, отриманих шляхом передачі один одному, «пробіотичної ланцюжком».

В даний час компанія має намір запустити свою лінію кефіру Choozit, на справжніх ліофілізованих кефірних зернах. Компанія має широкий їх асортимент для задоволення різних потреб в текстурі і смаку.

«Ми першими починаємо використовувати у виробництві кефірні зерна, – сказала Бурлегат, – і, ймовірно, через місяць відбудеться запуск комерційного продукту, зробленого на цих культурах».

Глобальний попит на кефір знаходиться на підйомі. Дані компанії Innova Marketing показують, що за останні п’ять років глобальний ринок кефіру виріс майже втричі, за останні 12 місяців в світі було випущено 140 нових марок.

Кефір – це ферментований напій, отриманий шляхом ферментації молока з мікрофлорою кефірних зерен. Мікрофлора продукту складається з безлічі різних видів мікроорганізмів, таких як Lactobacillus, Lactococcus, Leuconostoc, Streptococcus і дріжджів – лактозних ферментерів і неферментерів. Унікальні смакові і кислотні властивості кефіру пов’язані з невеликою кількістю СО2, спирту і ароматичних сполук, що утворюються під час ферментації.

Синтія Нішіяма, регіональний менеджер з маркетингу в Південній Америці для DuPont Nutrition and Health, розповіла, що зерна кефіру цікаві споживачам, а соціальні мережі та Інтернет прискорюють розуміння споживачами переваги продукту, популярність якого на інших ринках швидко зростає.

“Щоб почати в Бразилії виробництво продуктів або використовувати концепції, запозичені в інших країнах, було потрібно зазвичай від трьох до чотирьох років, але тепер це відбувається набагато швидше. Швидкість передачі інформації дуже велика”.

Ферментовані продукти в цілому викликають великий інтерес споживачів, сказала Нішіяма, і на ринку Бразилії вже є один або два дуже невеликих кефірних бренди.

ІНФАГРО за матеріалом dairyreporter.com

 

Останні новини: