АРТЕМ ГУДКОВ, засновник Global Ukrainian Distribution, Investment and Trading: Ми хочемо дати можливість українським виробникам досліджувати ринок Африки без високих накладних витрат

У липні було офіційно запущено проект Global Ukrainian Distribution, Investment & Trading (G.U.D.I.T.). Це платформа, яка дозволить українським приватним і державним компаніям презентувати свої товари і послуги для африканців, і, в свою чергу, африканський бізнес зможе презентувати свої інвестиційні та торговельні можливості.

Інфагро: В загальних рисах – яким є підхід до фінансової участі в проекті українського партнера з урахуванням можливості здійснення об’єднаних поставок декількох виробників, що надають різні партії або різні продукти?

Проект буде максимально цікавий малому і середньому бізнесу. Тобто, компаніям, які виробляють товари з доданою вартістю і не можуть оплачувати непомірний маркетинговий бонус в українських торговельних мережах, але мають можливість і хочуть нарощувати обсяги виробництва.

Вартість участі визначається індивідуально. Вона залежить від типу товару, кількості товарних позицій, щомісячного обсягу. Учасники покривають лише частину щомісячних витрат, зі свого боку ми беремо на себе частину витрат, а також митне очищення і інші витрати.

Крім того, ми не зацікавлені в «роздутому» асортиментному портфелі, який просто буде лежати на складі. У будь-якому випадку вартість участі в перерахунку на кожен SKU для партнерів проекту буде значно нижче, ніж лістинг і маркетинговий бонус в торгових мережах України.

Інфагро: Чи є у проекту можливість доопрацювання маркетингового супроводу продукту при виході на ринок певної країни, наприклад, Танзанії?

Так, така можливість є. Але я хотів би нагадати, що маркетинговий супровід – процес двосторонній, тому виробник теж повинен бути в цьому сильно зацікавлений і активно брати участь. В цілому, ми консультуємо учасників проекту щодо вимог чинного законодавства Танзанії і споживчих уподобань танзанійців.

Інфагро: Чи надає Ваш проект на попередньому етапі інформацію по цільовому ринку, щоб партнер міг оцінити доцільність своїх зусиль і витрат?

Ми можемо надати дані по обсягу ринку Танзанії і 7 сусідніх країн. Але потрібно мати на увазі, що по деяких товарах ринку просто не існує, або він не сформований остаточно.

На ринках, що розвиваються, компанія-виробник може з нашою допомогою формувати попит на свою продукцію. Наведу приклад з немолочної сфери: наприклад, заморожені ягоди цілком могли б користуватися попитом. Їх середня вартість в супермаркетах 30 доларів за кілограм, але це ризиковий товар. Ми можемо сформувати для виробника умови з прийнятними фінансовими ризиками і оптимальним навантаженням, щоб можна було дослідити ринок практичним шляхом.

У африканців дуже обмежений вибір товарів на полицях. Існуючий в Танзанії механізм роботи не мотивує супермаркети до експериментів. Ми ж хочемо дати можливість українським виробникам досліджувати цей ринок без високих накладних витрат.

Без руху вперед і експериментів неможливо розвиватися.

 

Останні новини: