Молочний бізнес – 2017

30 листопада у Києві відбулася щорічна конференція МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС. Делегати компаній-представників 16 країн світу взяли участь у цій значущій для галузі події. – ІНФАГРО

Гарячі дискусії точилися навколо проблеми надзвичайно повільної та заорганізованої процедури прийняття законів, що безпосередньо стосуються роботи галузі. Делегати визнали, що використання теми закупівельної ціни на молоко багатьма політиками у ході виборчих камапній також не додає стабільності роботі. Роль професійних об’єднань повинна бути більшою, а механізми їх впливу на законотворчі  процеси – простими та дієвими.

Коло питань, що обговорювалися делегатами, було досить широким. Це і виробництво фальсифікованих молочних продуктів, і сірі схеми торгівлі, і ціна на молоко, що не дає переробнику збільшувати виробництво і робить його нерентабельним, а товар – недоступним для багатьох покупців.

Загалом, якщо дуже стисло підсумувати думки, висловлені учасниками, то молочна галузь зараз віддзеркалює загальний стан економіки країни. Збіднілий споживач, дефіцит молока сировини, зарегульоване законодавство, фальсифікат і сірі схеми торгівлі – це напрямки, що потребують рішучих дій для виправлення ситуації в молочному секторі. Але, тим яскравіше на цьому фоні виглядає позитив: стабільне зростання виробництва якісного молока сільгосппідприємствами, розширення експортних ринків і – головне – наявність в Україні людей, які хочуть і можуть займатися цим важким, але благородним і перспективним бізнесом.

Більш детальний підсумок роботи конференції – на сторінці МОЛОЧНИЙ БІЗНЕС – 2017.

ІНФАГРО

Останні новини: