Споживання масла в Європі зростає, запаси зменшуються

imageЄвропейці споживають все більше і більше масла у той час як ціни на нього ростуть, а запаси зменшуються.

Шеф-кухар Севрін Нобіс, яка керує паризькою кондитерською школою у французькій столиці, говорить, що побоювання щодо європейського дефіциту масла не можна ігнорувати: “Викликають побоювання наслідки глобальних змін у харчових звичках. Якщо попит на масло вибухне, може виникнути дефіцит і ціна на здобну випічку вибухне також”.

На початку липня керівник компанії Arla Педер Туборг викликав паніку серед споживачів, висловивши припущення, що недостатнє постачання фермерами молока може призвести до дефіциту масла. Генеральний директор четвертої з найбільших світових компаній повідомив BBC, що покупці по Європі почнуть відчувати вплив ринкової ситуації протягом найближчих місяців. Хоча висловлювання Туборга були різко заперечені Національним союзом фермерів, але мова йде про те, що попит на масло зростає в ситуації, коли виробництво молока знижується, а ціни зростають. Дефіцит молока є особливо гострим у Франції, де фермери висловлюють занепокоєння з приводу інтервенційних запасів у 350 тис. тонн сухого молока, які тиснуть на ціни.

Згідно з офіційними даними FAO UN, у червні ціни на масло зросли на 14%, досягнувши найвищого свого значення за всю історію.

У ЄС говорять про те, що в кінці травня запаси масла зменшилися до відмітки всього лише 1396 тонн. Це означає падіння на 99 відсотків, з 92548 тонн, які були в запасі у травні 2016 року.

Кевін Белламі, стратегічний аналітик світового молочного ринку Rabobank, стверджує, що недавній брак пропозиції пов’язаний з “довгостроковим переключенням”, яке спостерігається серед споживачів у бік збільшення споживання саме натуральних продуктів, і цим також пояснюється різке зростання цін на масло.

Три роки тому Кевін Белламі вказував на оформлення обкладинки журналу Time, в якому була публікація стосовно того, що вчені “неправильно” оцінювали небезпеку насичених жирів і тепер заохочують людей споживати масло.

Недавні дослідження також поставили під сумнів зв’язок між вживанням масла та виникненням серцево-судинних захворювань, тим самим підтримавши споживчий ентузіазм щодо продукту. На додаток до цього, негативна реклама стосовно деяких продуктів таких як маргарин, в яких використовується рослинне масло, також спонукала людей повернутися до натурального масла.

У серпні 2015 року компанія МакДональдс оголосила про перехід на вершкове масло, оскільки збільшився споживчий попит на натуральні продукти. Інші компанії скоро також скористалися цим прикладом.

ІНФАГРО за матеріалом CNBC

Останні новини: