ОРИСЯ МИКОЛАЇВНА НІМЧЕНКО, голова Правління «Вімм-Білль-Данн Україна» компанії PepsiCo: про гарантії безпечності та якості молочної продукції

Nimchenko_official-180-FINFIN jpgПерш за все, хочу сказати, що наша компанія планує свою роботу у довготривалій перспективі. PepsiCo проголосила стратегію сталого розвитку “Відповідально до мети”, яка передбачає виконання певної програми на період до 2025 року.

Це означає, що ми вже зараз працюємо над розширенням власного портфелю продуктів харчування, розуміємо, що конкуренція буде посилюватися, і тому репутація на молочному ринку для нас дуже важлива. Для компанії не існує жодних компромісів, якщо йдеться про відповідальне ставлення до споживача, якість та безпечність продукції. Для нас дуже важливо, як споживач сприймає нашу продукцію.

На наших підприємствах є власні лабораторії, де контролюються якість та безпечність сировини, яка надходить лише з молочних ферм. Якщо під час прийому сировини ми виявляємо невідповідність показників нормативним значенням, повертаємо всю партію постачальникові. Контролюються всі етапи виробництва і якість кожної партії готової продукції. Можу додати, що вимоги PepsiCo як до якості та безпечності сировини, так і до продукції, вищі за встановлені українським законодавством.

Що ще, крім якості, важливо для споживача? Достатня тривалість зберігання. Ми забезпечуємо її, використовуючи високоякісну сировину, сучасне обладнання і технології, підтримуємо належні гігієнічні умови виробництва. Не шкодуємо грошей на дороге сучасне обладнання. Наприклад, відцентрова очистка молока за допомогою сепаратора бактофуги дозволяє видалити до 98% шкідливих мікроорганізмів.

Щоб гарантувати якість та безпечність своєї продукції, ми дбаємо про належні умови її доставки і зберігання у точках продажу. Наша продукція відправляється з заводу у спеціальних рефрижераторах, де здійснюється постійний моніторинг температури. У договорах з торговими партнерами завжди зазначено їх обов’язок суворо дотримуватись належних умов зберігання.

Крім того, режим доставки до місць торгівлі розроблено таким чином, що наша продукція завжди є, її не треба шукати.

На молочному ринку України працюють як великі міжнародні компанії, як от наша, так і менш потужні. Є цивілізована торгівля молокопродуктами – магазини, супермаркети, але є й базарна, і взагалі стихійна. Компанія PepsiCo вбачає свою роль у просуванні якісних молочних продуктів шляхом безумовної гарантії їх якості та безпечності та вкладаючи кошти в удосконалення виробництва. Ми вважаємо, що саме якість та безпечність продукції – найбільш переконливий аргумент для споживача.

Українські виробники вже почали поступово консолідувати зусилля у напрямку просвітницької роботи зі споживачами. Одним із прикладів такої роботи є наш спільний з партнерами проект «Три молочні продукти на день». За 4 роки його існування було реалізовано ряд інформаційних кампаній та ініціатив, включаючи розробку порталу 3md.com.ua  та, спільно з Міністерством освіти, методичних матеріалів для уроків молока в молодшій та средній школі.  Ця база знань нині є на порталі у вільному доступі. Ми віримо в консолідований підхід до вирішення проблеми, тож продовжуємо й надалі підтримувати цей проект.

У той же час, думаю, що молочній галузі в цілому не завадила б потужна медійна підтримка із залученням дійсно незалежних фахівців, людей, не пов’язаних з галуззю, але авторитетних, наприклад, у сфері охорони здоров’я. Тобто тих, кого не можна запідозрити у заангажованості. Вони могли б системно доносити до споживача факти та докази корисності молочних продуктів, переконували в необхідності відповідального відношення до свого здоров’я та розуміння ризиків, пов’язаних з вживанням продукції сумнівного походження. Ті, хто працює в молочній галузі, пам’ятають кілька кампаній подібного роду. Але тут, мені здається, потрібна не кампанія, а добре продуманий, зважений підхід та постійні послідовні зусилля. Мені здається, наш споживач вартий цього клопоту.

А PepsiCo буде і далі продовжувати наполегливу роботу по забезпеченню ринку якісними молочними продуктами – смачними, різноманітними та, безумовно, безпечними.

Останні новини: