Ринок молочних продуктів дитячого харчування 2011

Ситуація на українському ринку дитячого харчування зараз дуже непроста. У країні в дев’яності роки встигли зруйнувати радянську систему забезпечення харчуванням дітей (всілякі державні програми, молочні кухні, безкоштовні продукти та ін.). Тривалий час ту втрачену систему нічим не замінювали. На ринку з’явився певний вакуум, на який спочатку відреагували західні компанії, а потім вже серйозно зацікавилися і вітчизняні оператори. І виробництво, і імпорт дитячого харчування помітно зросли. Але, в той же час, істотно збільшилася кількість новонароджених українців після демографічної кризи 90-х років, покращився добробут їхніх батьків (в тому числі і за рахунок державних виплат при народженні дитини). Тому ринок дитячого харчування в Україні хоч і виріс, але все ж залишається далеким від насичення. Так що напрямок з виробництва і торгівлі дитячим харчуванням в цілому зараз виглядає досить перспективним для ведення бізнесу.

Вашим помічником у розвитку цього бізнесу може стати пропонований нами звіт «Український ринок молочних продуктів дитячого харчування».

Основна тематика, освітлювана в звіті:
• Виробництво
• Споживання
• Зовнішня торгівля
• Законодавство
• Висновки та рекомендації

Дана робота містить 39 рисунків (діаграми, графіки), 4 таблиці і детальний аналіз наведеної в них інформації, а також прогнози подальшого розвитку ринку дитячого харчування.

Об’єм 45 сторінок
Ціна договірна

Коротко про головне
• За період з 1990 по 2005 рік випуск молочного дитячого харчування в Україні склротився у 8 разів
• За п’ять останніх років виробництво дитячого харчування зросло майже в три рази
• Збільшення випуску відбувається за рахунок свіжих молочних продуктів
• За офіційною статистикою виробництво рідких і пастоподібних молочних дитячих продуктів зросло за п’ять років в 6 разів, до 14 тис. т у 2010 році
• За п’ять років випуск сухого дитячого харчування на молоці скоротився на 40%
• В останні роки відзначається стабільне збільшення імпорту молочних продуктів для дітей. За п’ять років він виріс майже в два рази
• Сухих дитячих сумішей українського виробництва на ринку в два з половиною рази менше, ніж імпортних
• Основними постачальниками імпортного дитячого харчування є світові лідери молочної галузі Нестле і Данон
• Рідких і пастоподібних продуктів поставляється в Україну небагато. Тільки останнім часом їх закупівлі помітно зросли за рахунок виходу на ринок компанії Вімм-Білль-Данн.
• Експорт дитячого харчування з України досить незначний і представлений в основному сухими кашами
• Загальне споживання дитячого харчування в Україні помітно збільшилося, але тільки за рахунок свіжих молокопродуктів
• Основним документом для операторів ринку є оновлений в кінці минулого року закон «Про дитяче харчування».
• Відповідно до нового податкового кодексу, від податку звільняється прибуток, спрямований на збільшення обсягів виробництва та зменшення роздрібних цін таких продуктів.

Завантажити зміст 

Останні новини: