Ринок цільномолочної продукції 2015

rynok_fresh_2015
Виробництво цільномолочної продукції в Україні, як і в усьому світі, є основою молочної промисловості і молочного харчування в цілому. Продуктовий кошик навіть найбідніших споживачів складно уявити без молока, кефіру або сметани. Попит на них існує завжди. Тому випуск свіжих молокопродуктів в Україні вже багато років вважається одним з найприбутковіших в молочному бізнесі. Привабливість цього напрямку обумовлена також незалежністю від зовнішніх ринків, на відміну від інших молокопродуктів, адже ні імпорт, ні експорт продуктів не є суттєвим.
Звичайно, нинішні кризи – економічні та геополітичні, зачепили  і виробників цільномолочної продукції. Її випуск за два роки істотно скоротився на тлі зростаючих цін та зниження купівельної спроможності населення. Але вже дуже скоро в Україні знову почнеться зростання виробництва свіжих молокопродуктів. При цьому є підстави вважати, що він буде швидким і суттєвим.

Правда, щоб скористатися такими райдужними перспективами зростання ринку, треба гідно пережити кризу. Українські цільномолочники повинні працювати дуже ефективно вже зараз. Звіт “Ринок цільномолочної продукції 2015”, пропонований аналітиками Інфагро,  допоможе керівникам підприємств у прийнятті правильних рішень.  Він містить дані з виробництва різних категорій цільномолочної продукції, особливостей споживання, торгівлі, цінову політику та зовнішню торгівлю.

Дана робота містить 146 малюнків (діаграми, графіки, карти), 26 таблиць і детальний аналіз наведеної в них інформації, а також прогнози подальшого розвитку ринку цільномолочної продукції.

Об’єм  143 стор.
Ціна договірна

Звертатися:
тел: +380 44 258 2502
info@infagro.com.ua

Коротко про головне:

  • В умовах низки криз в Україні, крива динаміки виробництва свіжих молокопродуктів стрімко пішла вниз.
  • Незважаючи на істотне скорочення випуску свіжої молочної продукції, виручка від її реалізації значно зросла
  • У 2015 році випуск свіжих молокопродуктів скоротиться на 10%
  • Свіжі молокопродукти в Україні випускають 120 підприємств, але слід зазначити, що із них 10 компаній контролюють 70% ринку
  • На частку іноземних компаній припадає чверть всіх продажів цільномолочної продукції
  • Українські заводи розливають в п’ять разів менше молока, ніж за часів СРСР. 15 компаній розливають три чверті всього молока.
  • У 2015 році випуск кисломолочних продуктів скоротиться до мінімуму за 12 років.
  • Більше половини ринку кисломолочних продуктів контролює п’ять підприємств
  • Випуск кефіру щорічно скорочується на 7-10%
  • Виробництво сметани поки що знижується, але потім відбудеться стрімке зростання
  • Всупереч всім прогнозам, випуск йогуртів скоротився зовсім незначно
  • Дві компанії випускають більше половини всього йогурту
  • Виробництво ряжанки скорочується і навряд чи в перспективі воно може суттєво збільшитися
  • Випуск сирної продукції українськими заводами поки що знижується, але в перспективі слід розраховувати на дуже істотне його збільшення
  • Обсяг виробництва молочного дитячого харчування за кілька років подвоївся і надалі буде зростати
  • У 2015 році продажі цільномолочної продукції можуть виявитися на 17% нижчими, ніж у 2013 році
  • Українські заводи пропонують споживачам лише по 10,5 кг молока на рік
  • Домашнього сиру споживається в рази більше, ніж кисломолочного сиру заводського виробництва
  • Споживання кефіру швидко падає. Виробники змінюють випуск кефіру на випуск закваски
  • Сметани українці купують більше, ніж жителі Європи
  • Незважаючи на дорожнечу, попит на йогурти в Україні високий
  • Українці повинні споживати не 380, а 255 кг молока на рік
  • В Україні швидко зростає частка реалізації свіжих молокопродуктів через торговельні мережі
  • ЗМІ негативно впливають на споживання молокопродуктів в Україні
  • Ціни на свіжі молокопродукти в Україні зросли на 30-40% в порівнянні з рівнем 2013 року, а гривня девальвувала в рази
  • Імпорт продукції з незбираного молока зведений до мінімуму, але через пару років може знову помітно збільшитися
  • Після анексії Криму, поставки туди молочної продукції стали називатися експортом. Тому можна сказати, що експорт свіжих молокопродуктів в Україні виріс в рази
  • Українське молоко тривалого зберігання експортуватимуть до країн Азії та Африки
  • Через п’ять-сім років кількість виробників свіжих молокопродуктів в Україні може скоротитися в два рази
Останні новини: